Termenii si conditiile de utilizare a site-ului
Site-ul este operat de SC ARKON PROMEDIA SRL, cu sediul in Strada Bujorului 38, Constanța, 900013, Romania, CIF RO27322334, IBAN RO67BREL0005517221920100, deschis la Banca Revolut, numit in continuare “Administrator”.
Utilizarea siteu-ului constituie acordul tau de a respecta termenii si conditiile din acest document.
Administratorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul acestui acord, in functie de necesitati, fara a notifica in prealabil persoanele care navigheaza pe site, numite in continuare “Utilizatori”, insa acestia pot consulta oricand prezenta pagina.
Continutul si drepturile de proprietate intelectuala
Continutul acestui site reprezinta munca echipei Administratorului. Astfel, continutul nu poate fi utilizat, reprodus, distribuit sau transmis prin orice mijloace cu exceptia faptului ca doresti sa distribui informatia asa cum este pe site.
Pentru orice alte situatii, te rugam sa ne contactezi.
Pasii necesari pentru a face o inscriere/comanda:
- Completeaza formularul de inscriere cu datele solicitate
- Alege metoda de plata (in functie de disponibilitate): Card, transfer bancar
- Factura va fi emisa atunci cand Administratorul confirma tranzactia prin intermediul procesatorului de plata cu cardul, sau prin intermediul bancii, in cazul transferului bancar. Factura va fi trimisa pe email-ul corespondent fiecarei comenzi plasate. Daca nu ai primit factura, te rugam sa soliciti o copie print-un email la comunicare@pasaportpentrusucces, sau apeland numarul de telefon indicat in sectiunea de contact a site-ului pasaportpentrusucces.ro
- Inainte cu 14 zile de Program (atelier, tabara, curs), vei primi mai multe detalii pe email-ul corespondent fiecarei comenzi plasate.
Plata cu cardul
Platile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de catre http://mobilpay.ro/, partenerul Administratorului în procesarea acestor plati. Platile se fac prin intermediul unei conexiuni securizate SSL, datele transmise fiind criptate. Toate informatiile privind cardul sunt prelucrate exclusiv de catre Mobil Pay, procesatorul de plati.
Plata prin transfer bancar
Plata prin transfer bancar se va face in urma comenzii dumneavoastra, in contul indicat in primul paragraf al prezentului document.
Retur / Anulare
Toate serviciile Pasaport Pentru Succes pot fi anulate, conform contractului de prestari servicii semnat intre parti, astfel:
Anularea sau reprogramarea oricărui Program poate fi efectuată doar cu acordul scris al ambelor părţi, în funcţie de posibilităţile concrete de anulare, de disponiblitatea reprogramării, de costurile angajate şi respectiv de eventualele costuri suplimentare aferente reprogramării, organizării şi desfăşurării programului la o altă dată ş i/sau în alte condiţii decât celeiniţial agreate. În cazul în care Beneficiarul, fără acordul prealabil scris al Administratorului, renunţă la Program, nu mai doreşte să participe la Program sau nu se prezintă la Program, eventualele sume plătite în avans de Beneficiar nu se vor mai restitui acestuia şi, în plus, Beneficiarul va avea obligaţia de a plăti Administratorului orice alte sume aferente costurilor şi cheltuielilor suportate sau angajate de Prestator în legătură cu organizarea şi derularea Programului (inclusiv, dar fără a se limita la costuri cu procurarea sau pregătirea materialelor necesare, activitatea personalului propriu şi/sau a colaboratorilor externi, costuri efectuate sau angajate către furnizori, unităţi de cazare şi masă, închiriere spaţii şi echipamente, costuri de transport, etc).
Astfel, condiţiile de anulare sunt:
- în cazul în care Beneficiarul renunţă la Programul agreat cu mai mult de 30 de zile înainte de data stabilită pentru inceperea Programului, acesta se va reprograma de comun acord cu Administratorul printr-o nouă anexa care va fi semnata de ambele parti.
- în cazul în care Beneficiarul renunţă la Programul agreat cu 29-14 zile înainte de data stabilită pentru inceperea Programului, acesta va plăti Administratorului o suma egala cu 60% din valoarea pretului serviciilor aferent respectivului Program, cu titlu de compensatie pentru anularea/reprogramarea Programului, şi Programul se va reprograma de comun acord cu Administratorului printr-o nouă anexa care va fi semnata de ambele parti.
- în cazul în care Beneficiarul renunţă la Programul agreat cu mai puţin de 14 zile înainte de data stabilită pentru inceperea Programului, acesta va plăti Administratorului o suma egala cu 100% din valoarea pretului serviciilor aferent Programului respectiv, cu titlu de compensatie pentru anularea/reprogramarea Programului, şi Programul se va reprograma de comun acord cu Administratorul printr-o nouă anexa care va fi semnata de ambele parti.
- In cazul in care oricare din Programe nu se va tine din vina Administratorului, acesta este obligat a restitui eventualele sume achitate de Beneficiar catre Administrator pentru respectivul Program neefectuat.
Limitarea raspunderii
Administratorul nu raspunde sub nicio forma, în nici o masura si nu poarta niciun fel de responsabilitate pentru serviciul de procesare a platilor cu cardul.
Administratorul nu este responsabil pentru niciun fel de eroare si/sau frauda decurgand din, sau în legatura cu acest serviciu.
Totusi, Administratorului va intreprinde toate masurile pentru a limita cat posibil riscul aparitiei unor astfel de erori.
Factura fiscala persoane juridice
Daca doriti sa vi se emita factura pentru firma, trimiteti o solicitare la: comunicare@pasaportpentrusucces.ro.
Solicitarea trebuie sa contina: numarul de comanda sau numele pe care s-a efectuat comanda si datele de facturare complete (nume societate, CUI, Nr. Reg Comert, Sediu Social, Cont bancar, banca la care este deschis contul, delegat).
Livrare
Livrarea se va face cu un transportator desemnat de Administrator.
Odata incheiat contractul, Administratorul va trimite produsele in cel mai scurt timp posibil, in termen de 14 zile la adresa specificata de Beneficiar. Aceasta este cu condiția ca Administratorul să fi primit întreaga valoare a produsului, sau contractul include plata la primirea produsului.
In cazul unei comenzi efectuate in perioada de „precomanda”, produsul va fi trimis in termenul indicat in informatiile campaniei.
Administratorul va efectua livrarea în conformitate cu datele convenite. Beneficiarul recunoaște că datele de livrare se bazează pe circumstanțe care pot fi dictate de terți responsabili de transportul și livrarea transporturilor.
În 14 (paisprezece zile) calendaristice de la încheierea contractului, în cazul în care livrarea este întârziată sau în care o comandă nu poate fi expediată total sau parțial, Administratorul are dreptul de a rezilia contractul, în mod complet gratuit și de a notifica Beneficiarul acestuia.
Riscul de deteriorare sau pierdere a produselor va trece către Beneficiar din momentul livrării produselor.
Pentru mai multe detalii, sau clarificari, trimiteţi un email la adresa comunicare@pasaportpentrusucce.ro