Ateliere încredere adolescenți | Pașaport pentru Succes

Fă primul pas spre transformarea adolescentului tău! Află cum începe călătoria lui.

Ateliere de Inteligență emoțională, încredere în sine și controlul emoțiilor

6
săptămâni

10
orașe

6
ateliere

Atelierele „Pașaport pentru Succes” sunt experiențe ghidate de specialiști, cu exerciții aplicate, exemple reale și un cadru sigur în care adolescenții  cresc, se conectează și învață să-și transforme vulnerabilitățile în resurse.

Ateliere de Inteligență emoțională, încredere în sine și controlul emoțiilor

Adolescenții de azi au nevoie mai mult ca oricând de repere clare pentru a-și înțelege emoțiile, a-și construi încrederea și a-și găsi vocea. Atelierele „Pașaport pentru Succes” sunt experiențe ghidate de specialiști, cu exerciții aplicate, exemple reale și un cadru sigur în care adolescenții pot crește, se pot conecta și pot învăța să-și transforme vulnerabilitățile în resurse.

6 Ateliere practice, în 6 orașe

o dată pe săptămână, Live în Sala de Curs

Sună cunoscut?

Cum știi că adolescentul tău are nevoie de atelierele noastre:

Înscrie-l la unul dintre atelierele noastre de încredere în sine și dă-i șansa să devină cea mai bună versiune a sa.

Primul program recunoscut internațional

Atelierele noastre se bazează pe o metodologie validată, aplicată pe 47.000 de adolescenți și adaptată culturii românești. Suntem singurul program din Europa de Est care predă Inteligența Emoțională, cu rezultate dovedite.

Metode practice,
aplicabile imediat

Adolescenții nu primesc „lecții”, ci instrumente clare și exerciții practice pe care le aplică imediat în viața de zi cu zi. Totul este gândit să fie simplu de aplicat in situațiile cu care se confruntă zi de zi – la școală, acasă sau între prieteni.

Cea mai mare comunitate de adolescenți

Suntem parteneri Eurochild, contribuim la strategia națională antibullying și formăm cea mai mare comunitate de adolescenți din România, unde tinerii se dezvoltă într-un mediu sănătos, alături de mentori și prieteni cu valori similare.

Impact real asupra
vieții de zi cu zi

Adolescenții învață cum să-și exprime emoțiile, să comunice mai bine și să-și construiască relații sănătoase. Părinții observă imediat schimbări vizibile: mai multă încredere, comunicare mai buna, echilibru și curaj în decizii.

Sună cunoscut?

Cum știi că adolescentul tău are nevoie
atelierele noastre:

Înscrie-l la unul dintre atelierele noastre de încredere în sine și dă-i șansa să devină cea mai bună versiune a sa.

Primul program recunoscut internațional

Atelierele noastre se bazează pe o metodologie validată, aplicată pe 47.000 de adolescenți și adaptată culturii românești. Suntem singurul program din Europa de Est care predă Inteligența Emoțională, cu rezultate dovedite.

Metode practice, aplicabile imediat

Adolescenții nu primesc „lecții”, ci instrumente clare și exerciții practice pe care le aplică imediat în viața de zi cu zi. Totul este gândit să fie simplu de aplicat in situațiile cu care se confruntă zi de zi – la școală, acasă sau între prieteni.

Cea mai mare comunitate de adolescenți

Suntem parteneri Eurochild, contribuim la strategia națională antibullying și formăm cea mai mare comunitate de adolescenți din România, unde tinerii se dezvoltă într-un mediu sănătos, alături de mentori și prieteni cu valori similare.

Impact real asupra vieții de zi cu zi

Adolescenții învață cum să-și exprime emoțiile, să comunice mai bine și să-și construiască relații sănătoase. Părinții observă imediat schimbări vizibile: mai multă încredere, comunicare mai buna, echilibru și curaj în decizii.

De ce noi?

Primul pas spre reușita în viață
este încrederea în sine!

Pașaport pentru Succes este singurul program din Europa de Est care predă Inteligența Emoțională în pași concreți.  Aici, transformăm nesiguranța în încredere, frica în curaj și emoțiile în resurse reale pentru viitor.
 

Cu 15 ani de experiență în neuroștiințe, modificarea comportamentului și reprogramare emoțională, am susținut peste 320 de cursuri de inteligență emoțională pentru 47.000+ participanți. Sunt și eu părinte, iar misiunea mea este să dau mai departe din experiența acumulată și în acest rol.

Așadar, predau ce aplic si în viața mea explicând clar, onest și autentic cum putem remodela creierul și controla emoțiile pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră.

De ce noi?

Primul pas spre reușita în viață este încrederea în sine!

Pașaport pentru Succes este singurul program din Europa de Est care predă Inteligența Emoțională în pași concreți.  Aici, transformăm nesiguranța în încredere, frica în curaj și emoțiile în resurse reale pentru viitor.
 
Cu 15 ani de experiență în neuroștiințe, modificarea comportamentului și reprogramare emoțională, am susținut peste 320 de cursuri de inteligență emoțională pentru 47.000+ participanți. Sunt și eu părinte, iar misiunea mea este să dau mai departe din experiența acumulată și în acest rol.

Așadar, predau ce aplic si în viața mea explicând clar, onest și autentic cum putem remodela creierul și controla emoțiile pentru a deveni cea mai bună versiune a noastră.

Programa atelierelor

Uite ce învață
adolescentul tău în fiecare zi la atelierele noastre:

Atelierul 1:
Încrederea în sine

Click vezi ce învață

» Ce este și ce nu este încrederea în sine.
» Situațiile în care nu am încredere în mine.
» Programele emoționale preluate din familie și cum îmi afectează performanța.
» Piramida emoțiilor.
» Formula încrederii în sine: 3 comportamente non-verbale, 4 coduri mentale, 10 comportamente.

Atelierul 2:
Controlul Emoțiilor

Click vezi ce învață

»  Primii 7 ani și impactul lor asupra vieții mele personale și profesionale.
» Relația gânduri – emoții – corp.
» Cum schimb programele emoționale.
» Formula controlului emoțional în 3 pași.
» Tehnici pentru vinovăție, rușine, furie, teamă.

Atelierul 3:
Comunicare

Click vezi ce învață

» 3 legi ale relațiilor interumane.
» Banca relațiilor: balanța, extras de cont, depuneri, retrageri, credit și datorii în relații.
» Cum comunic pentru a-mi face cunoștințe și prieteni.
» Cum sa iasa din cercurile de prieteni toxici.
» Cum sa faca fata la respingere.
» Cum sa puna limite.
» Cum sa spuna nu.

Atelierul 4:
Bullying

Click vezi ce învață

»  Cum să faci diferența dintre ce este și ce nu este bullying?
» Cum ies din rolul de victimă?
» Cum învăț alte comportamente pentru a nu mai intra în rolul de agresor?
» Cum intervin în situații de bullying?
» Cum pot să evit să ajung să fiu bullied și cum răspund la situațiile de bullying?
» Cum mă ajută creșterea încrederii în sine a ieși din rolul de victimă?

Atelierul 5:
Organizare

Click vezi ce învață

» Relația: timp – activități – energie.
» Ciclurile mele de energie & hoții de energie: ce activități îmi consumă energia și îmi scad productivitatea.
» Soluții pentru a avea energie.
» Formula încrederii în sine: 3 comportamente non-verbale.
» Cum să nu renunț când mi-e greu și nu am chef.
» Coduri de reprogramare mentală pentru a mă motiva.

Atelierul 6:
Puzzle up!

Click vezi ce învață

» Recapitularea lucrurilor învățate.
» Completarea planului individual de urmat după ateliere.
» Depunerea solicitărilor de vize și pașapoarte la Ambasada Pașaport pentru Succes.
» Înmânarea diplomele și pașapoartele.
» Se dansează și se împart îmbrățișări până data viitoare.

Ce învață, concret?

Programa atelierelor noastre
Uite ce învață adolescentul tău:

Atelierul 1:
Încrederea în sine

Click vezi ce învață

» Ce este și ce nu este încrederea în sine.
» Situațiile în care nu am încredere în mine.
» Programele emoționale preluate din familie și cum îmi afectează performanța.
» Piramida emoțiilor.
» Formula încrederii în sine: 3 comportamente non-verbale, 4 coduri mentale, 10 comportamente.

Atelierul 2:
Controlul Emoțiilor

Click vezi ce învață

»  Primii 7 ani și impactul lor asupra vieții mele personale și profesionale.
» Relația gânduri – emoții – corp.
» Cum schimb programele emoționale.
» Formula controlului emoțional în 3 pași.
» Tehnici pentru vinovăție, rușine, furie, teamă.

Atelierul 3:
Comunicare

Click vezi ce învață

» 3 legi ale relațiilor interumane.
» Banca relațiilor: balanța, extras de cont, depuneri, retrageri, credit și datorii în relații.
» Cum comunic pentru a-mi face cunoștințe și prieteni.
» Cum sa iasa din cercurile de prieteni toxici.
» Cum sa faca fata la respingere.
» Cum sa puna limite.
» Cum sa spuna nu.

Atelierul 4:
Bullying

Click vezi ce învață

»  Cum să faci diferența dintre ce este și ce nu este bullying?
» Cum ies din rolul de victimă?
» Cum învăț alte comportamente pentru a nu mai intra în rolul de agresor?
» Cum intervin în situații de bullying?
» Cum pot să evit să ajung să fiu bullied și cum răspund la situațiile de bullying?
» Cum mă ajută creșterea încrederii în sine a ieși din rolul de victimă?

Atelierul 5:
Organizare

Click vezi ce învață

» Relația: timp – activități – energie.
» Ciclurile mele de energie & hoții de energie: ce activități îmi consumă energia și îmi scad productivitatea.
» Soluții pentru a avea energie.
» Formula încrederii în sine: 3 comportamente non-verbale.
» Cum să nu renunț când mi-e greu și nu am chef.
» Coduri de reprogramare mentală pentru a mă motiva.

Atelierul 6:
Puzzle up!

Click vezi ce învață

» Recapitularea lucrurilor învățate.
» Completarea planului individual de urmat după ateliere.
» Depunerea solicitărilor de vize și pașapoarte la Ambasada Pașaport pentru Succes.
» Înmânarea diplomele și pașapoartele.
» Se dansează și se împart îmbrățișări până data viitoare.

Alege orașul dorit

Ateliere de Încredere în Sine, Live în Sala de Curs

6 întâlniri LIVE în următoarele orașe:

Grupa 1 (13–18 ani)
14 Ianuarie – 18 Februarie
Miercuri, 17:00 – 19:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (10–12 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 17:00 – 19:00


Grupa 2 (13–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

 

Grupa 1 (10–11 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 17:00 – 19:00


Grupa 2 (12–13 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00


Grupa 3 (14–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
15 Ianuarie – 19 Februarie
Joi, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (13–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (13–18 ani)
13 Ianuarie – 17 Februarie
Marți, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Alege orașul dorit

Ateliere de Încredere în Sine, Live în Sala de Curs

6 întâlniri LIVE în următoarele orașe:

(click pe orașul dorit pentru a vedea calendarul)

Grupa 1 (13–18 ani)
14 Ianuarie – 18 Februarie
Miercuri, 17:00 – 19:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (10–12 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 17:00 – 19:00


Grupa 2 (13–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (10–11 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 17:00 – 19:00


Grupa 2 (12–13 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00


Grupa 3 (14–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
15 Ianuarie – 19 Februarie
Joi, 18:00 – 20:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (13–18 ani)
12 Ianuarie – 16 Februarie
Luni, 19:00 – 21:00

Grupa 1 (13–18 ani)
Listă așteptare

Grupa 1 (13–18 ani)
13 Ianuarie – 17 Februarie
Marți, 18:00 – 20:00

Ce e inclus?

E timpul să-și descopere
puterea interioară.
Rezervă-i locul acum!

Integral În rate

Integral

0 RON

Trimite
unui alt părinte sau adolescentului tău

Newsletterul nostru

Rămâi aproape de ce contează!

Primești lunar resurse gratuite, povești și idei de susținere emoțională pentru adolescentul tău.
Primești răspunsuri la gânduri care nu-ți dau pace, inspirație sinceră și provocări care te vor motiva.

Programele noastre

Programe, ateliere si tabere create pentru adolescenții care au nevoie de ghidare și repere clare ca să înțeleagă cine sunt.

2,950
RON

2,950
RON

5,500
RON

Primești lunar resurse gratuite, povești și idei de susținere emoțională pentru adolescentul tău.
Primești răspunsuri la gânduri care nu-ți dau pace, inspirație sinceră și provocări care te vor motiva.
Vei primi ghidul pe email impreună cu alte informații valoroase pentru tine si adolescentul tău.

Ziua 6

Pașaportul pentru Public Speaking
Integrez tot ce am învățat și plec cu un plan clar de dezvoltare

După o săptămână în care au învățat, exersat și depășit limite, toate piesele comunicării eficiente se așază la locul lor.

Adolescenții recapitulează ce au descoperit despre ei, despre felul în care se exprimă și despre impactul pe care îl pot avea prin cuvintele lor – de acum înainte.

E momentul în care prind contur siguranța interioară, asumarea propriei voci și bucuria de a fi ascultați exact așa cum sunt.

Copilul tău va participa la:

  • Ambasada „Pașaport pentru Succes” – unde completează o cerere simbolică pentru viza de exprimare autentică.

  • Formularul de eliberare a pașaportului – un rezumat clar: ce a învățat despre el/ea și ce pași vrea să urmeze de acum încolo.

  • Toolkitul personal – fiecare copil pleacă cu instrumentele care funcționează pentru el: tehnici de discurs, obiceiuri de pregătire, ancore de calm și claritate.

  • Debriefing final – împărtășim momente, descoperiri și recunoașteri între colegi.

  • Piramida umană – un simbol al încrederii, echilibrului și sprijinului reciproc.

  • Seminarul cu părinții – copiii și trainerii prezintă transformările, iar părinții înțeleg cum să continue susținerea acasă.

  • Festivitatea de premiere – fiecare participant este onorat pentru curajul, autenticitatea și efortul din aceste zile.



Pentru părinți:

Aceasta este ziua în care vezi cu ochii tăi rezultatul profund al taberei.

Copilul tău nu doar „a ținut un discurs”, ci și-a clarificat cine este, cum vrea să comunice și cum poate să se exprime cu încredere în fața altora.
Pleacă cu un plan, nu doar cu amintiri.
Pleacă cu un pașaport simbolic, dar cu o voce reală în față.
Pleacă schimbat. Iar tu primești cheia pentru a continua această călătorie alături de el.

Ziua 5

Gândire critică și improvizație
Îmi testez abilitățile. Mă pregătesc pentru provocările finale.

În a cincea zi, adolescenții învață cum să gândească rapid, logic și convingător, chiar și atunci când nu au un discurs pregătit. Exersează improvizația în contexte provocatoare și învață să își formuleze ideile coerent sub presiune. Totodată, lucrează la dezvoltarea gândirii critice – capacitatea de a analiza argumente, de a pune întrebări bune și de a-și susține punctul de vedere într-un mod calm și clar.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să improvizeze pe loc un discurs coerent

  • Să răspundă la provocări și întrebări neașteptate

  • Cum să își exprime clar ideile în dezbateri sau discuții spontane

  • Tehnici de ascultare activă și formulare a unor răspunsuri relevante

  • Cum să-și păstreze calmul în conversații tensionate sau în public

  • Exerciții de argumentare logică și contraargumentare

Prin exerciții practice, provocări de grup și feedback individual, adolescenții învață să aibă încredere în ceea ce gândește și să transforme spontaneitatea într-un aliat, nu într-o sursă de stres. În loc să se teamă că „nu știe ce să spună”, adolescentul descoperă că are deja resursele necesare – trebuie doar să le acceseze cu calm, logică și încredere.



Pentru părinți:

Este una dintre cele mai transformatoare zile – pentru că nu mai e vorba doar despre ce spune, ci despre cum gândește, cum reacționează și cum se poziționează. Adolescenții capătă mai multă claritate în gândire, dar și o relaxare vizibilă în momentele în care altădată ar fi ezitat sau s-ar fi blocat. Aici se vede diferența dintre a repeta un discurs și a-ți asuma vocea proprie în timp real.

Ziua 4

Public Speaking în viața reală
Exersez cum să mă exprim cu încredere în situații reale de zi cu zi.

După ce au învățat cum să își gestioneze emoțiile și să își structureze discursul, adolescenții trec la practică. Își exersează abilitățile de public speaking în contexte apropiate de cele din viața lor – cum ar fi la școală, în grupuri de prieteni sau în fața unui public necunoscut. Accentul este pus pe claritate, prezență și impact.

Copilul tău va exersa:

  • Să vorbească liber pe un subiect ales

  • Să adapteze discursul în funcție de audiență

  • Să răspundă la întrebări pe loc, cu încredere și claritate

  • Cum să își susțină punctul de vedere într-o conversație de grup

  • Să își controleze ritmul, vocea și limbajul corpului în timp real

  • Să primească feedback constructiv și să îl folosească pentru a crește


Astăzi, învață să aibă încredere în ceea ce gândește și să transforme spontaneitatea într-un aliat, nu într-o sursă de stres. În loc să se teamă că „nu știe ce să spună”, adolescentul descoperă că are deja resursele necesare – trebuie doar să le acceseze cu calm, logică și încredere.



Pentru părinți:

Copilul tău începe să pună în practică abilitățile dezvoltate în primele zile. Îl vei vedea cum își exprimă ideile cu mai multă claritate, captează atenția și răspunde cu siguranță în situații diverse. Este un pas esențial spre exprimare autentică și relații mai sănătoase cu cei din jur.

Ziua 3

Relația cu publicul
Învăț cum să rămân calm și autentic, indiferent de reacțiile celor care mă ascultă.

Această zi este dedicată gestionării emoțiilor în fața publicului și cultivării unei prezențe care inspiră încredere. Adolescenții descoperă că nu trebuie să controleze publicul, ci relația cu el – și că autenticitatea valorează mai mult decât perfecțiunea.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să își mențină calmul chiar și în fața unui public dificil

  • Să gestioneze reacții precum râsete, neatenție sau întrebări incomode

  • Cum să folosească emoțiile constructive pentru a crea o conexiune reală

  • Tehnici de ancorare în sine pentru a vorbi clar chiar și în situații tensionate

  • Cum să își susțină mesajul fără să-și piardă autenticitatea sau echilibrul

  • Ce să facă atunci când greșește sau se blochează în timpul unui discurs

 

Ziua 3 îl învață pe copilul tău că emoțiile nu sunt dușmani, ci aliați, atunci când știi cum să le gestionezi cu calm și prezență.



Pentru părinți:

Adolescentul tău începe să înțeleagă că nu are nevoie să fie „fără emoții” ca să se facă ascultat. Învață să fie sincer, calm și prezent – chiar și atunci când lucrurile nu merg perfect. Asta îi oferă o bază solidă pentru a vorbi cu mai multă siguranță, atât în școală, cât și în viața de zi cu zi.

Ziua 2

Structura unui discurs
Îmi organizez ideile și creez mesaje clare, convingătoare.

În această zi, adolescenții învață cum să își organizeze un discurs eficient, logic și captivant – de la idee până la livrare. Lucrăm pas cu pas pentru ca fiecare participant să poată construi o prezentare coerentă, indiferent de lungimea ei sau de publicul căruia i se adresează.

Vor exersa:

  • Alegerea temei potrivite în funcție de public și scop

  • Structurarea mesajului (Introducere, Cuprins, Încheiere)

  • Cum să înceapă un discurs astfel încât să capteze atenția din primele secunde

  • Tehnici de captare a atenției (Povești, Întrebări, Umor etc.)

  • Alegerea cuvintelor potrivite pentru claritate și impact

  • Folosirea vocii (Ton, Volum, Pauze) ca instrument de influență

  • Utilizarea limbajului nonverbal pentru susținerea mesajului

  • Metode eficiente pentru încheierea discursului

 

Această zi îi ajută să-și transforme ideile în mesaje clare, convingătoare și bine livrate – fără să simtă că trebuie să fie „perfecți” pentru a fi ascultați.

Ziua 1

Gândurile din spatele emoțiilor
Îmi înțeleg frica de a vorbi în public și încep să o gestionez

În prima zi, adolescenții încep prin a-și observa și înțelege emoțiile care apar atunci când trebuie să vorbească în fața altora. Descoperă de unde vine frica și învață cum să o abordeze cu mai mult calm și încredere. Ne concentrăm pe exerciții de conștientizare și pe metode concrete de reglare emoțională, care pot fi aplicate înainte și în timpul unei prezentări.

Copilul tău va învăța:

  • Să recunoască și să accepte emoțiile generate de vorbitul în public.

  • Să identifice gândurile care alimentează frica și blocajele.

  • Să înțeleagă cum funcționează corpul sub stres și cum să își regleze reacțiile.

  • Tehnici de respirație, ancorare și concentrare pentru a-și liniști corpul și mintea.

  • Cum să-și observe discursul interior și să-și construiască un mindset de încredere.

  • Primii pași în exprimarea autentică în fața celorlalți, într-un mediu sigur și empatic.

Această zi pune bazele unei relații mai bune cu sinele și cu propriile emoții, pentru ca exprimarea în fața celorlalți să devină mai ușoară și mai autentică.

Ziua 6

Capstone Challenges și prezentare finală
Arăt cine sunt ca lider. Primesc recunoaștere și direcție pentru viitor

În ultima zi, toate abilitățile de leadership exersate în tabără se îmbină într-un întreg coerent. Adolescenții recapitulează ce au descoperit despre sine, despre cum lucrează într-o echipă și despre ce fel de lideri vor să devină – de acum înainte.

Copilul tău va participa la:

  • Puzzle Up – provocare practică de strategie, gândire logică și colaborare.

     

  • Ambasada Leadership – simulare de echipă unde fiecare coordonează, negociază și ia decizii.
  • Piramida umană – un simbol al încrederii, echilibrului și sprijinului reciproc.

     

  • Prezentare finală – fiecare adolescent vorbește în fața părinților despre ce a învățat, ce a condus și cum s-a transformat.

     

  • Feedback personalizat – fiecare primește o evaluare sinceră despre punctele lui forte și pașii următori.

     

  • Ceremonia de închidere – fiecare participant este onorat pentru implicare, curaj și autenticitate.

 

Copilul tău nu doar „a participat”, ci a condus, a comunicat, a greșit, a ajustat – și a crescut. Pleacă cu încrederea că poate fi un lider – în stilul lui.



Pentru părinți

Primești cheia pentru a-l susține în continuare. Tabăra i-a oferit o viziune, un plan și experiențe reale care l-au transformat. Iar acum vei știi cum îl poți încuraja să meargă mai departe.

Ziua 5

Leadership strategic și antrenament final
Îmi testez abilitățile. Mă pregătesc pentru provocările finale.

A cincea zi este despre rafinarea abilităților de lider. După ce au învățat să se observe, să comunice, să coordoneze și să colaboreze, adolescenții intră acum într-un antrenament intensiv. Își testează limitele și pun în practică tot ce au construit în zilele anterioare.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să finalizeze un proiect sub presiune, cu flexibilitate și responsabilitate.

     

  • Cum să corecteze în timp real ce nu funcționează și să rămână concentrat pe obiectiv.

     

  • Cum să susțină un coleg în dificultate și să ceară ajutor atunci când are nevoie.

     

  • Cum să-și evalueze propriile puncte tari și limite cu sinceritate.

     

  • Cum să se pregătească pentru o prezentare publică cu structură și încredere.

 

Fiecare adolescent își asumă un rol clar în echipă și contribuie la finalizarea proiectului. Învață să gestioneze stresul și să se adapteze. Liderii apar în momente de incertitudine – iar aici el începe să devină unul.



Pentru părinți:

Când miza crește, apare ocazia de a testa ce a învățat cu adevărat. Copilul tău își confruntă limitele și recunoaște atât punctele forte, cât și zonele unde mai are de crescut.

Ziua 4

Team leadership și simularea realității
Conduc sau susțin. Învăț să adaptez stilul și să lucrez eficient în echipă

În a patra zi, adolescenții experimentează dinamica reală a lucrului în echipă: uneori ești liderul, alteori sprijinul din umbră – și ambele roluri contează.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să se adapteze la stiluri diferite de lucru și la oameni diferiți.

  • Când să preia inițiativa și când să lase spațiu celorlalți.

  • Cum să construiască relații de încredere într-un grup nou.

  • Cum să gestioneze tensiuni sau conflicte fără să evite sau să impună.

  • Ce înseamnă echipă funcțională și cum se menține coeziunea chiar și în criză.

Ziua e plină de mișcare, testare, provocări și decizii luate pe loc. Adolescenții primesc sarcini care cer cooperare reală. Înțeleg că a conduce nu înseamnă mereu să fii în față, ci să știi să asculți, să te retragi și să sprijini.



Pentru Părinți

Liderii nu sunt tot timpul cei mai vizibili. Azi, copilul tău descoperă puterea din colaborare, din sprijin și din adaptabilitate emoțională – calități esențiale pentru leadership.

Ziua 3

Coordonare de grup și Project Management
Organizez, planific și conduc un proiect real.

În a treia zi, trecem de la introspecție la acțiune. Adolescentul învață să coordoneze și să-și asume rolul în echipă prin exerciții concrete de organizare și planificare.

Copilul tău va învăța:

  • Cum funcționează un proiect – de la idee la implementare.

     

  • Cum să planifice obiective, roluri, resurse și termene.

     

  • Cum să coordoneze un subgrup într-o activitate practică.

     

  • Cum să împartă responsabilități și să se țină de ele.

     

  • Cum să analizeze ce a funcționat, ce nu – și ce poate îmbunătăți data viitoare.

     

Această zi este despre asumare. Se confruntă cu provocări reale și învață că leadershipul nu înseamnă să conducă de sus, ci să inspire prin exemplu și colaborare.



Pentru părinți:

Copilul tău începe să iasă din rolul de observator și să intre în cel de organizator.
Își exersează abilitățile de coordonare, planificare și asumare a responsabilității într-un cadru clar și susținător.

Ziua 2

Inteligență emoțională și public speaking
Învăț să gestionez emoțiile și să mă exprim clar în fața celorlalți.

În a doua zi, lucrăm cu două instrumente esențiale: stăpânirea emoțiilor și exprimarea clară. Prin exerciții concrete, adolescentul învață să vorbească din autenticitate, nu din dorința de a impresiona.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să își regleze reacțiile emoționale în roluri de conducere.

     

  • Cum să își gestioneze teama de a vorbi în public.

     

  • Cum să folosească respirația, vocea, privirea și postura pentru a se face ascultat.

     

  • Cum să exprime o idee într-un timp scurt, clar și convingător.

     

  • Cum să primească și să ofere feedback fără rușine sau a intra în defensivă.

     

Vorbitul în public nu se învață din teorie, ci din exercițiu. Azi adolescentul își reglează emoțiile și își descoperă vocea. Învăță că puterea unui lider nu stă în cât de tare vorbește, ci în câtă claritate și autenticitate transmite.

Ziua 1

Încredere și leadership personal
Încep să mă cunosc.
Descopăr cine sunt ca lider.

În prima zi, punem bazele unui leadership autentic: relația cu propria persoană. Adolescentul începe să se observe, să se înțeleagă și să-și contureze stilul personal de a conduce, pornind de la întrebări sincere despre cine este și ce îl motivează.

Copilul tău va învăța:

  • Să-și observe stilul natural de leadership – autoritar, empatic, vizionar, democratic.

     

  • Să înțeleagă cum reacționează sub presiune și cum își poate regla emoțiile.

     

  • Ce îl motivează să conducă – și ce temeri îl opresc.

     

  • Să-și recunoască propriile calități, vulnerabilități și potențial de creștere.

     

  • Să aibă curajul să fie autentic – chiar și atunci când nu are toate răspunsurile.

     

Această zi este despre descoperire și curaj. Îl sprijinim să-și vadă emoțiile și reacțiile cu alți ochi și să le transforme într-un punct de plecare pentru un leadership autentic. Aici se plantează rădăcinile unui lider care inspiră prin cine este el cu adevărat.

Ziua 6

Evaluare, recunoaștere și plan de viitor
Primesc feedback. Îmi stabilesc direcția. Îmi iau viza pentru responsabilitate.

În ultima zi, tot ce au descoperit despre bani, responsabilitate și alegeri începe să se lege într-o imagine clară. Adolescenții își recapitulază parcursul, își conștientizează progresul și își construiesc propriul plan financiar de viitor – realist, personal și asumat.

Copilul tău va participa la:

  • Ambasada „Pașaport pentru Succes” – unde completează o cerere simbolică pentru viza de transformare personală.

     

  • Formularul de eliberare a pașaportului – un rezumat clar: ce a învățat despre bani, despre sine și ce pași vrea să urmeze.

     

  • Toolkitul personal – fiecare copil pleacă cu instrumentele care funcționează pentru el: obiceiuri, reguli, principii și repere financiare.

     

  • Debriefing final – împărtășim momente-cheie, idei și recunoașteri între colegi.

     

  • Seminarul cu părinții – copiii și trainerii prezintă transformările din tabără, iar părinții înțeleg cum pot susține mai departe procesul început.

     

  • Festivitatea de premiere – fiecare participant este onorat pentru implicare, progres și asumare.

     



Pentru părinți:

Aceasta este ziua în care vezi ce înseamnă, cu adevărat, educația financiară aplicată. Adolescentul pleacă cu un plan, o direcție și obiceiuri noi. Iar tu primești cheia ca să-l sprijini mai departe.

Ziua 5

Investiții și libertate financiară
Înțeleg cum banii pot produce alți bani și încep să-mi construiesc un plan financiar personal

Adolescenții învață că banii pot lucra pentru ei. Discutăm despre economisire vs. investiții, riscuri și obiective financiare – totul explicat clar, cu aplicații adaptate vârstei lor.

Copilul tău va învăța:

  • Ce înseamnă investiție și cum se diferențiază de economisire.

     

  • Cum funcționează dobânda compusă și de ce timpul e cel mai valoros aliat.

     

  • Ce înseamnă risc, câștig și cum se iau decizii financiare informate.

     

  • Cum își poate seta un obiectiv financiar clar.

     

  • Ce înseamnă „libertate financiară” și cum poate fi construită pas cu pas.

     

  • Cum să înceapă un plan financiar personal, realist și adaptat vârstei.

     

Nu ne jucăm de-a „bursa”, dar încep să înțeleagă cum se construiește o relație pe termen lung cu banii – una în care banii devin un instrument, nu un scop în sine.

 



Pentru părinți:

Adolescentul își formează o gândire strategică și înțelege că libertatea financiară nu e un vis îndepărtat, ci o direcție clară ce începe cu pași simpli și decizii asumate.

Ziua 4

Antreprenoriat și buget personal
Învăț cum funcționează o afacere. Îmi planific banii și învăț să-i împart.

Astăzi, adolescenții trec la rolul de creator de valoare. Învață cum se face un buget real, ce presupune o mini-afacere și cum pot folosi strategia și asumarea în deciziile lor financiare.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să creeze un buget personal realist și echilibrat.

  • Ce înseamnă venit, cheltuială, profit și pierdere.

  • Cum poate transforma o idee simplă într-un mic proiect antreprenorial.

  • Ce pași presupune deschiderea unei afaceri.

  • Cum își poate organiza banii în funcție de priorități și obiective.

  • Cum să folosească resursele (timp, energie, bani) în mod strategic.

Aceasta este ziua în care începe să vadă lumea cu ochii unui adult care înțelege mecanismele din spatele unei afaceri – și cum poate crea valoare, nu doar să o consume.



Pentru părinți:

Adolescentul vine acasă cu o idee de business sau cu un plan de buget gândit de el. Începe să întrebe cât costă lucrurile din jur sau cum sunt organizate cheltuielile în familie.

Nu mai privește banii ca pe ceva abstract – acum îi înțelege ca parte din viața de zi cu zi.

Ziua 3

Disciplina financiară și luarea deciziilor
Exersez controlul impulsurilor. Aleg conștient cum cheltui

Ziua trei este despre alegeri conștiente. Adolescenții își observă impulsurile, emoțiile și obiceiurile de cheltuire. Nu primesc interdicții, ci instrumente prin care pot lua decizii mai înțelepte.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să recunoască diferența dintre impuls și nevoie reală.
  • Ce rol au emoțiile în deciziile financiare.
  • Cum să-și stabilească un buget și să se țină de el.
  • Ce înseamnă să „cheltui inteligent” și care e influența reclamelor sau presiunii sociale.
  • Cum se exersează răbdarea și amânarea recompensei.
  • Cum să gândească pe termen lung în loc să caute satisfacție imediată.

Cheia acestei zile este să nu se mai lase conduși de impuls – ci să aleagă conștient, cu gândul la ce contează pe termen lung.



Pentru părinți:

Este o zi care schimbă modul în care adolescentul cere, compară și ia decizii. În loc de reacții impulsive, apar întrebări, calcule și mai multă autonomie.

Ziua 2

Surse de venit și atitudine responsabilă:
Descopăr ce pot face ca să câștig bani. Îmi dezvolt mentalitatea de contributor.

Adolescenții învață că banii vin din implicare, creativitate și asumare. Explorează cele 4 surse reale de venit și testează idei de câștig chiar în tabără – transformând gândirea de la „mi se cuvine” la „contribui”.

Copilul tău va învăța:

  • Care sunt cele 4 surse de venit: angajat, freelancer, antreprenor, investitor.

     

  • Cum pot câștiga bani prin muncă reală, nu doar prin „a primi”.

     

  • Ce activități și servicii pot presta pentru a genera venit.

     

  • Ce înseamnă o atitudine responsabilă în gestionarea resurselor.

     

  • Cum să treacă de la „vreau” la „contribui”.

     

  • Cum poate face diferența între dorințe de moment și scopuri reale.

     

  • Cum să aplice principiile educației financiare și acasă, împreună cu părinții.

 

Aici nu vorbim doar despre bani, îi folosim. Prin exerciții practice, adolescenții învață să contribuie, să decidă, să câștige și să-și asume consecințele alegerilor. Încep să-și vadă valoarea prin ceea ce oferă.

Ziua 1

Gândirea financiară sănătoasă
Îmi înțeleg relația cu banii

În prima zi, adolescenții încep să se uite conștient la relația lor cu banii: ce au învățat, ce cred și cum gândesc despre finanțe. Prin activități interactive, descoperă propriile tipare și învață cum să le transforme.

Copilul tău va învăța:

  • Care sunt cele 7 categorii ale statutului financiar – și unde se situează acum.
  • Ce convingeri are despre bani și cum îl influențează acestea.
  • Diferența între o mentalitate de lipsă și una de abundență.
  • Cum poate înlocui „mi se cuvine” cu „pot contribui”.
  • Ce înseamnă responsabilitate financiară în viața de zi cu zi.
  • Cum arată circuitul banilor: venituri, cheltuieli, economii.
  • Cum poate începe un jurnal financiar simplu, dar revelator.

 

Această zi pune bazele unei relații mai sănătoase cu banii, unde adolescentul începe să înțeleagă că banii nu sunt doar resurse, ci și reflexii ale propriilor convingeri. E primul pas spre claritate financiară.

Ziua 6

Puzzle Up
Îmi iau viza pentru viitorul meu

Toate piesele învățate se așază în această zi. Adolescenții recapitulează, integrează și își asumă un mod nou de a se raporta la sine și la ceilalți – cu claritate, curaj și respect.

Copilul tău va participa la:

  • Ambasada „Pașaport pentru Succes” – unde completează o cerere simbolică pentru viza de transformare personală.

     

  • Formularul de eliberare a pașaportului – un rezumat clar: ce a învățat despre el/ea și ce pași vrea să urmeze de acum încolo.

     

  • Toolkitul personal – fiecare copil pleacă cu instrumentele care funcționează pentru el: exerciții, coduri mentale, comportamente.

     

  • Debriefing final – împărtășim momente, descoperiri și recunoașteri între colegi.

     

  • Piramida umană – un simbol al încrederii, echilibrului și sprijinului reciproc.

     

  • Seminarul cu părinții – copiii și trainerii prezintă transformările, iar părinții înțeleg cum să continue susținerea acasă.

     

  • Festivitatea de premiere – fiecare participant este onorat pentru curajul, deschiderea și efortul din aceste zile.

 

Adolescenții reflectă la ce au trăit, își pun în ordine descoperirile și pleacă mai clari în legătură cu cine sunt și cum vor să se simtă în relațiile lor. Se simt mai conectați și mai încrezători.



Pentru părinți:
Vezi cu ochii tăi cât de mult a crescut. Nu doar a participat – a învățat, s-a transformat și pleacă mai sigur pe el, mai conștient de ce are nevoie și cum își poate construi relații în care să se simtă văzut, respectat și liber.

Ziua 5

Siguranță și consimțământ
Pun granițe clare. Știu ce accept și ce nu.

În ziua aceasta discutăm despre consimțământ și cum se simte siguranța într-o relație – de la granițele fizice la cele emoționale. Adolescenții exersează cum să se protejeze fără să se închidă și cum să-și respecte instinctele.

Copilul tău va învăța:

  • Ce este consimțământul – și cum se exprimă clar, simplu și fără ambiguități.

     

  • Cum să pună limite sănătoase în relații, fără teamă sau agresivitate.

     

  • Cum să recunoască semnele unei relații abuzive sau nesănătoase.

     

  • Când și cui să spună dacă se simte inconfortabil sau în pericol.

     

  • Cum să navigheze presiunile sociale fără să-și compromită siguranța sau valorile.

     

  • Cum să rămână conectat la propriul corp și la ce simte – chiar și în contexte dificile.

 

Ne uităm la situații reale și exersăm cum se cere consimțământul și cum se oferă, cum se poate refuza cu claritate și cum ne ascultăm instinctul când ceva nu se simte bine. Adolescenții învață că protejarea propriei siguranțe nu înseamnă izolare, ci asumare și respect față de sine.



Pentru părinți:

Adolescentul învață că are dreptul să se simtă în siguranță, că limitele lui sunt valide și nu trebuie justificate. Înțelege că respectul nu vine din frică sau compromis, ci din autenticitate și încredere reciprocă.

Ziua 4

Iubire și respect
Înțeleg ce înseamnă o relație sănătoasă.

În această zi, explorăm relațiile apropiate în care emoțiile sunt intense – romantice, de prietenie sau de familie. Ne concentrăm pe ce înseamnă o conexiune bazată pe siguranță și încredere, nu pe teamă sau dependență.

Copilul tău va învăța:

  • Cum recunoaște o relație bazată pe încredere, respect și echilibru emoțional.

     

  • Ce înseamnă conexiune autentică – și cum se construiește fără presiune sau frică.

     

  • Cum se simte o relație sănătoasă, în care nu trebuie să te pierzi pe tine ca să fii acceptat.

  • Să observe diferența dintre susținere și control, loialitate și dependență.

     

  • Cum să fie prezent într-o relație fără să se lase definit de ea.

     



Pentru părinți:

Copilul învață să distingă între iubirea autentică și relațiile care îi consumă energia sau stima de sine. Primește instrumente pentru a-și păstra vocea și identitatea chiar și atunci când e implicat emoțional.

Ziua 3

Comunicarea care apropie
Spun ce simt, clar și fără teamă

Azi lucrăm cu unul dintre cele mai prețioase instrumente în relații: comunicarea. Adolescenții învață cum să-și exprime ideile și părerile cu sinceritate, dar și cu respect, chiar și atunci când e greu sau incomod.

Copilul tău va învăța:

  • Ce înseamnă o comunicare autentică într-o relație – și de ce e vitală.

  • Să-și exprime nevoile și emoțiile fără rușine sau teamă.

  • Cum să fie ascultat, nu doar auzit.

  • Cum să aibă conversații sincere, fără sarcasm, evitare sau agresivitate.

  • Să aibă curajul să vorbească, fără să rănească.

  • Cum să primească un refuz fără să o ia personal – și cum să-l ofere fără să se simtă vinovat.

Comunicarea nu e doar despre „a vorbi”, ci despre a te conecta.
Iar azi învățăm că o relație sănătoasă are nevoie de sinceritate, nu de presupuneri.



Pentru părinți:

Mulți adolescenți nu știu cum să vorbească despre ce simt – nu pentru că nu vor, ci pentru că nu au avut cadrul în care să învețe. Azi învață că sinceritatea nu înseamnă respingere, ci apropiere. Încep să exprime ce îi doare sau ce îi bucură, fără să se teamă că vor fi judecați sau excluși.

Ziua 2

Limite și alegeri
Învăț să spun „nu” și să aleg relații
care-mi fac bine.

În a doua zi, lucrăm cu încrederea și curajul de a pune limite. Adolescenții descoperă că au dreptul să spună ce simt și să aleagă relații care îi susțin, fără frică sau vinovăție.

Copilul tău va învăța:

  • Ce înseamnă o limită sănătoasă – emoțională, fizică și socială.

     

  • Cum să recunoască momentele în care îi este încălcat spațiul personal.

     

  • Să spună „nu” cu fermitate și calm, fără să se simtă vinovat.
  •  
  • Să observe ce relații îi dau energie și care i-o consumă.

     

  • Să nu mai confunde validarea cu acceptarea reală.

     

  • Cum să ia decizii clare în relații – din respect față de sine, nu din frică.

     

Ziua aceasta nu e despre reguli, ci despre siguranță interioară.
Prin exerciții concrete, adolescentul tău învață că poate fi deschis fără a se lăsa invadat. Activează capacitatea de a alege conștient ce lasă în viața lui, și la ce spune nu.

Ziua 1

Eu în relații

Relațiile încep cu mine

În prima zi, adolescentul își descoperă tiparele relaționale și învață să-și observe reacțiile. Cu ajutorul exercițiilor practice, face pași spre o relație mai clară și mai blândă cu sine..

Copilul tău va învăța:

  • Să observe tiparele lui din relații – ce rol are, ce repetă, ce evită.
  • Cum s-a format felul în care iubește și se conectează (influențele din familie, școală, anturaj).
  • Ce nevoi emoționale are într-o relație – și cum să le recunoască și să le respecte.
  • Diferența dintre a fi autentic și a se adapta doar ca să fie plăcut.
  • Să pună bazele unei relații sănătoase cu sine – respect, compasiune și claritate.

 

Această zi este despre recunoaștere și înțelegere.
Adolescentul învață să se vadă cu claritate, să-și asculte nevoile și să nu se mai piardă în ceilalți. Aici se plantează semințele unor relații autentice.

Nivelul 4

Scop & Viitor

Direcție în viață, valori, moștenire personală
Pentru adolescenți care se pregătesc pentru viața adultă

✔ Viziune personală
✔ Vocație & Carieră
✔ Independență



👉 Programe

Nivelul 3

Leadership & Antreprenoriat

Inițiativă, influență, gândire critică
Pentru adolescenți pregătiți să devină lideri, să inspire și să construiască proiecte de viitor cu viziune și curaj – Programe avansate,. 

✔ Mindset de lider
✔ Proiecte de echipă
✔ Gândire antreprenorială



👉 Programe

Nivelul 2

Explorare & Abilități de Viață

Comunicare, relații, orientare, autonomie
Pentru adolescenți care vor să se exprime mai clar sau își caută locul – Programe de aprofundare în arii esențiale ale vieții, care îi ajută pe adolescenți să facă față examenelor, să-și descopere vocația, să comunice clar, să construiască relații sănătoase și să înțeleagă banii. 

✔ Abilități de relaționare
✔ Abilitatile prezentului si viitorului
✔ Stil emoțional și social

 



👉 Programe

Nivelul 1

Fundamente

Conștientizare de sine, emoții, siguranță interioară
Pentru adolescenți retrași, anxioși sau nesiguri –  Abilitățile esențiale ale inteligenței emoționale*, de bază, dar cu cel mai mare impact în viața de zi cu zi: conștientizare de sine, încredere, reglare emoțională și putere interioară.

✔ Încredere în sine
✔ Emoții de bază
✔ Vindecare interioară



👉 Programe

Ziua 6
Puzzle Up:
Îmi iau viza pentru viitorul meu

Ultima zi e un ritual de închidere și celebrare. Toate piesele de puzzle din această tabără se așază la locul lor. Fiecare copil își construiește propriul plan de dezvoltare, își adună uneltele în bagajul interior și își ia viza simbolică pentru drumul său spre o versiune mai încrezătoare, mai echilibrată și mai curajoasă a sa.

Copilul tău va participa la:

  • Ambasada „Pașaport pentru Succes” – unde completează o cerere simbolică pentru viza de transformare personală. 

  • Formularul de eliberare a pașaportului – un rezumat clar: ce a învățat despre el/ea și ce pași vrea să urmeze de acum încolo. 

  • Toolkitul personal – fiecare copil pleacă cu instrumentele care funcționează pentru el: exerciții, coduri mentale, comportamente. 

  • Debriefing final – împărtășim momente, descoperiri și recunoașteri între colegi. 

  • Piramida umană – un simbol al încrederii, echilibrului și sprijinului reciproc. 

  • Seminarul cu părinții – copiii și trainerii prezintă transformările, iar părinții înțeleg cum să continue susținerea acasă. 

  • Festivitatea de premiere – fiecare participant este onorat pentru curajul, deschiderea și efortul din aceste zile.



Pentru părinți:

Aceasta este ziua în care vezi cu ochii tăi rezultatul profund al taberei.

Copilul tău nu doar „a participat”, ci și-a clarificat cine este, ce are nevoie și cum își poate construi viața cu mai multă încredere.

Pleacă cu un plan, nu doar cu amintiri.

Pleacă cu un pașaport simbolic, dar cu un drum real în față.

Pleacă schimbat. Iar tu primești cheia pentru a continua această călătorie alături de el.

Ziua 5
Organizare și Perseverență:
Cum îmi țin direcția când apar obstacole

Ziua 5  e despre cum ne organizăm energia și timpul, ca să putem construi încrederea pas cu pas, chiar și atunci când nu avem chef sau totul pare greu. Învățăm cum să facem ordine în haosul de sarcini, emoții și distrageri. Aici începe perseverența adevărată.

Copilul tău va învăța:

  • Relația dintre timp, activități și energie – și cum le poate folosi conștient, nu la întâmplare.
  • Care sunt ciclurile sale de energie – când e mai eficient, când are nevoie de pauză.
  • Cine sunt hoții de energie – aplicații, gânduri, oameni, obiceiuri – și cum să îi oprească.
  • Soluții clare pentru a-și regenera energia – fizică, emoțională și mentală.
  • Care activități îi scad productivitatea și cum să le gestioneze (fără vină, dar cu responsabilitate).
  • Cum să prioritizeze logic, nu emoțional – adică să nu fugă de ce e greu, dar important.
  • Cum recunoaște hoții de timp și triggerii emoționali care îl fac să amâne sau să renunțe.
  • Revenim la formula încrederii în sine – și vedem cum poate fi aplicată zilnic, inclusiv în organizare.

     



Pentru părinți:

Această zi este despre construcția caracterului. Nu vorbim doar de „planificare”, ci de autodisciplină blândă și perseverență conștientă.

Copilul tău învață să nu se mai lase condus de stări trecătoare.

Își organizează timpul cu sens, nu la întâmplare.

Și mai ales: începe să aibă direcție – știe ce vrea și cum ajunge acolo, pas cu pas.

Ziua 4
Bullying:
Curajul de a fi eu

Ziua în care vorbim despre rănile care dor cel mai tare: respingerea, umilința, excluderea, jignirile. Dar nu doar vorbim – vindecăm și reconstruim. Copilul tău învață că nu e definit de ce i s-a întâmplat și că are puterea de a-și recăpăta demnitatea și vocea.

Copilul tău va învăța:

  • Ce este bullyingul și cum îl recunoaște – inclusiv formele subtile: excluderea, bârfă, presiunea de grup. 

  • Cum se formează identitatea și de ce e important să rămână fidel propriei persoane. 

  • Tehnici de respirație și ancorare în situații dificile, ca să nu mai rămână blocat în tăcere sau frică. 

  • Cum să răspundă calm și ferm când este atacat verbal sau umilit. 

  • Cum să nu mai pună bullyingul în “cutia rușinii” – și să ceară ajutor fără să creadă că e slab. 

  • Cum să fie un aliat pentru colegii care trec prin asta – fără să devină agresor sau să se piardă pe sine. 

  • Curajul de a fi diferit și de a merge pe drumul lui, chiar dacă ceilalți îl judecă.

     



Pentru părinți:
Această zi e despre vindecare și împuternicire. Copilul tău va ști că nu este vina lui dacă cineva îl rănește – și că poate face ceva concret, chiar și în cele mai grele situații.

Învață autoprotecție emoțională și mentală, nu reactivitate sau izolare.

Învață solidaritate și empatie, nu rușine și tăcere.

Și cel mai important: începe să se vadă pe sine cu ochi blânzi și curajoși.

Ziua 3
Relații și Comunicare:
Conectarea începe cu mine

În a treia zi, învățăm arta relațiilor sănătoase. Ne uităm cu sinceritate la prieteniile actuale, învățăm cum funcționează relațiile și ce putem face pentru a ne simți văzuți, respectați și apreciați.

Copilul tău va învăța:

  • 3 legi esențiale ale relațiilor interumane – pentru a înțelege de ce unele relații merg și altele nu. 

  • Banca relațiilor – un model simplu și genial: cum funcționează „extrasul de cont” emoțional, ce înseamnă să faci o depunere într-o relație, cum apar datoriile și creditele între oameni. 

  • Cum să-și facă cunoștințe și prieteni noi, chiar dacă e timid sau are teamă de respingere. 

  • Cum să iasă din cercuri de prieteni toxici, fără vinovăție și cu încredere.

  • Cum să pună limite sănătoase – în mod clar, calm și ferm. 

  • Cum să spună „NU” fără frică, fără agresivitate și fără să piardă respectul celorlalți. 

  • Cum să facă față respingerii, fără să se prăbușească sau să creadă că „nu e suficient de bun”.

     



Pentru părinți:

Această zi este un dar uriaș pentru viața socială și emoțională a copilului tău.
În loc să sufere în tăcere din cauza relațiilor dureroase sau să intre în anturaje greșite, va avea busola interioară pentru a alege ce e sănătos și potrivit pentru el.

Învață să construiască relații bazate pe respect reciproc.

Învață că nu e nevoie să se piardă pe sine pentru a fi acceptat.

Învață cum să-și exprime emoțiile și dorințele fără rușine sau frică.

Ziua 2
Controlul Emoțiilor:
Puterea de a rămâne calm când e greu

În a doua zi, lucrăm cu cele mai intense emoții: frica, furia, rușinea, vinovăția. Într-un mod blând, copilul tău va învăța că emoțiile nu sunt dușmani, ci mesageri. Iar când știe ce să facă cu ele, poate alege cum reacționează – nu mai explodează, nu mai fuge, nu mai paralizează.

Copilul tău va învăța:

  • Cum să-și dea seama ce simte și să nu se mai sperie de emoțiile puternice. 

  • Care sunt gândurile care declanșează emoțiile negative și cum le poate schimba. 

  • Cele 4 Hack Coduri pentru reglare emoțională:
    • „Valoarea mea e aceeași”
    • „Mi-ar plăcea / Aș vrea / Ar fi de preferat” în loc de „Trebuie”
    • „Se poate și mai rău” în loc de „E groaznic”
    • „Nu-mi place, dar pot suporta” în loc de „Nu suport” 

  • Cum să schimbe un gând nerealist cu unul rațional, care îi aduce liniște. 

  • Respirația conștientă și exerciții de calmare a corpului.


În această zi, copilul tău învață să nu mai fie prizonierul emoțiilor lui.
Devine mai stăpân pe sine, mai calm în conflicte, mai deschis la comunicare.

Schimbă automatismele care îi aduceau suferință.

În loc de reacții impulsive, învață să răspundă cu claritate și curaj.

Ziua 1

Încrederea în sine
începe din interior

În prima zi, punem bazele unei încrederi reale, sănătoase și stabile. Nu lucrăm cu aparențe sau sfaturi generale, ci cu instrumente clare și științifice care ajută adolescentul să-și înțeleagă mintea, emoțiile și comportamentele.

Copilul tău va învăța:

  • Ce este și ce nu este încrederea în sine – diferența dintre încredere autentică și masca încrederii.

  • Să recunoască situațiile în care nu are încredere în sine și să nu se mai judece pentru asta.

  • Cum a preluat, fără să știe, programe emoționale din familie – și cum le poate rescrie.

  • Piramida emoțiilor – o hartă clară pentru a înțelege ce simte și de ce.

  • Formula încrederii în sine – cu 3 comportamente nonverbale care schimbă imediat starea.

  • 4 coduri mentale care reconstruiesc imaginea de sine.

  • 10 comportamente-cheie care pot fi exersate zilnic pentru mai multă siguranță în propriile forțe.


Această zi este despre
resetarea fundației interioare. Copilul tău nu va învăța doar „să fie mai încrezător”, ci va înțelege de unde pornește lipsa de încredere și va avea uneltele necesare pentru a o construi, pas cu pas.

Se activează Smart Brain-ul, partea rațională, calmă și curajoasă a creierului.

Se plantează semințele unei identități puternice, conștiente și asumate.